nedelja, 30. september 2012

PartyPoker projekt - 4. teden

PartyPoker, 30.09.2012
Bankroll: 31,55$


Teden je naokoli in spet je čas za bilanco. Tokrat sem nekoliko v plusu. Kot sem omenil v prejšnjem javljanju sem minuli teden igral precej manj kot doslej. Tudi to, da sem se izogibal FastForward-u se je izkazalo kot dobra odločitev. Kot je razvidno s spodnjega grafa, sem minuli teden odigral res zelo malo iger, nekaj več kot 2000 hand-ov. 2$ plusa sem iztržil še iz bonusov za točke. Trenutno imam aktiviran bonus "Welcome package", ki za vsakih 15 party točk ponuja 2,5$. Promocija velja samo do 13.10. zato upam, da jo bom čimboljše izkoristil in iztržil čimveč.

Danes se začne nova promocija imenovana "Card Rush", ki poleg vstopnin na turnirje ponuja tudi denarne nagrade od $0.50 do $500.

Ni komentarjev: