nedelja, 16. september 2012

PartyPoker projekt - 2. teden

PartyPoker, 16.09.2012
Bankroll: 27,48$


Teden je okoli in čas je za nov graf. Ko sem pregledoval podatke v PokerTrackerju sem opazil, da je bila sreda najbolj črn dan, ko sem naredil največji minus. Tisti dan, sem ponovno poskušal igrati FastForward, kjer se zadeve hitro spreminjajo, na hitro lahko nekaj napraskaš z isto hitrostjo pa vse to izgubiš. Žal se da trenutno igrati FF samo 6max in to na NL4. Na 6max nisem tako domač, pa vendarle se mi včasih zdi da sem se že privadil drugačni igri in da sem nekako kos situaciji. Žal, pa me že naslednji dan potolče in pristanem v minusu.
Kot sem pisal že v prejšnjem postu, sem imel ta teden res smolo in sem padel na 16$. Na srečo se je zadeva v drugem delu tedna obrnila, povzpel sem se na ničlo (se pravi 25$) in včeraj zvečer dobil še 2$ bonusa za točke.

Ni komentarjev: