ponedeljek, 24. september 2012

PartyPoker projekt - 3. teden

PartyPoker, 23.09.2012
Bankroll: 25,21$


Še vedno nič spodbudnega, oz. bankroll se je celo znižal za 2$. Tokrat je bila zgodba sledeča. V ponedeljek sem bil kot izglda še pod vplivom slabih rezultatov prejšnjega tedna, nato pa se je začelo obračat na boljše. Od torka do četrtka sem priigral največ do sedaj in se zasidral na 37$. Ko sem že pridobil na samozavesti je prišel črni petek 21., ko je šlo vse navzdol in še globje. Ta dan se je začela tudi neka promocija za FastForward, kjer je bil za 24h v igri multiplikator PartyPoker točk nastavljen x2. V obupu sem poskušal na ta način pridobiti vsaj kaj na bonusu, ki za vsakih 12 točk ponuja 2$, ampak igranje FastForwarda se je izkazalo za pravo pogubo. Izgubil sem ogromno, zato sem se zaklel, da dokler ne pridem vsaj na 50$ FastForward-a ne prižgem več!

V soboto sem še nekaj malega pridobil, ampak ni bilo kakšne pretirane volje za igro, zato sem se ustavil takoj ko sem opazil, da začenjam izgubljati. Tako sem nekako ostal na nuli, se pravi na bankrolu, ki je enak na začetku projekta.
Za včeraj zvečer sem imel še vstopnico za turnir Tony's House, ki je od 50. mesta navzgor ponujal res lepe nagrade, ampak ni in ni šlo. Enostavno nisem imel kart s katerimi bi vstopin v igro. Ko so se začele ante stave sem poskušal vse žetone spravljati v igro, ampak še vedno ni bilo vsaj zadostnih kart za te poteze. Blindi so me pokopali, all in sem moral it iz UTG, ko se je končno prikazal prvi A, a kaj ko je imel za spremljevalko 2. Tako sem od 1700 prijavljenih izpadel okoli 600. mesta.
Ta teden bom precej zaseden tako da mislim, da ne bo preveč igranja, bo pa zato več časa za razmišljat o svoji igri.


Ni komentarjev: