petek, 7. september 2012

PartyPoker projekt - 25$

Pozdravljeni!

Po nekaj mesečni suši v igri pokra sem se odločil, da odprem temo, kjer bom sproti vpisoval svoj napredek (ali obratno) v igri. Po katastrofalnih dveh mesecih na PokerStars, sem se odločil poskusiti iz ničle na PartyPoker. Naložil sem minimalen znesek 25$ in se odločil, da bom za začetek igral izključno cash game na najnižjih limitih 0,01 / 0,02.
Prvi cilj je nabildat BR do te mere, da bom lahko začel igrati na naslednjih limitih.
SNG-jev za 1$ se bom izogibal, ker so mi do sedaj prinesli samo izgubo.
Hkrati še vedno igram na PokerStars, kjer sem v zadnjih dneh poskušal s SNGji za 1,5$, ampak kar sem v nekaj dneh pridobil sem kasneje izgubil. Tukaj mi pravi trn v peti predstavljajo Rusi, ki kličejo non stop z nemogočimi kartami in do riverja tudi sestavljajo pred flopom nemogoče kombinacije. Tudi tukaj bo najboljše da se vrnem h cash gameu. Če ne drugega moram do konca leta zbrat vsaj 320 VPP točk, da poberem vsaj tistih 10$. Imam tudi 2100 FPP točk za katere se še nisem odločil kako jih bi porabil. Na zadnje sem hotel kupiti hoodie...

Jaz in poker:  poker preko spleta sem prvič igral februarja leta 2010. Kar se tiče igre v živo pa sem samo nekaj krat s kolegi in pa na PokerNews pikniku v Kopru, kjer mi je bilo zelo lepo. Pa še kar dosti časa sem zdržal v igri in prilezel do 22. mesta, tako da sem prišel tudi do nagrade, ki me še danes spominja na ta lep dogodek.


Napišem še povzetek denarnega stanja za obe poker sobi
PokerStars: 87,35$
PartyPoker: 25$
+5$ sem stavil na zmago Slovenije na petkovi nogometni tekmi za SP kvalifikacije proti Švici

PartyPoker 07.09.2012

Ni komentarjev: