nedelja, 16. december 2012

William Hill Poker Projekt

William Hill Poker, 16.12.2012
BankRoll: 24,20$






V petek sem začel igrat SnG double up PokerNewsovo promocijo in se počasi že povzpenjam po lestvici. Naložil sem minimalni znesek 20$. Trenutno na 42. mestu. Za prva dva dni igranja ni slabo, predvsem če upoštevamo, da sngje nisem igral že več mesecev. Igram max 10 z vstopninami 1,10$ ali 1,20$. Samo včeraj sem jih odigral 24 in iztržil 154 točk. Danes je spet deževen dan, tako da jih mislim odigrat čimveč. Med tednom bo volumen vsekakor manjši, ampak sedaj se mislim bolj ali manj posvečati igri na tej promociji, odkar je PartyPoker popustil. Na ta način bi si rad priskrbel sredstva za nov projekt v letu 2013, ki ni še točno definiran. Prav tako ne poker soba, kjer bom igral. Ne skrivam pa želje, da bi rad prestopil na NL10.
Karkoli bom od te promocije odnesel bo zame odlično.

Malo sem prebrskal po zgodovini turnirjev in izračunal da sem v petek odigral 12 turnirjev in pridobil 95 točk. Če so moji izračuni točni bi jih moral imet trenutno skupaj 249. Komaj čakam naslednji update uradne lestvice, da vidim kam me je to pripeljalo.

Igram pod vzdevkom 303LoGiQuE303, lestvico pa lahko spremljate na strani http://si.pokernews.com/leagues/10-000-double-up-sit-and-go-madness/results/

Več o promociji in nagradah za katere se potegujemo: http://si.pokernews.com/novice/2012/12/ze-igrate-v-10-000-doubleup-sit-and-go-manija-promociji-6301.htm

Ni komentarjev: