petek, 14. december 2012

PartyPoker projekt - december 2012

PartyPoker, 14.12.2012
Bankroll: 105$

Že dva meseca sta minila od mojega zadnje bloga o pokru. Ne, nisem prenehal z igranjem, še vedno se borim. Medtem sem izpolnil VPP točke na Pokerstars in pridobil bonus 10$. Nato sem se spet preselil na PartyPoker, kjer nas neprestano razvajajo z raznoraznimi promocijami. Ni vedno lahko, včasih padem kar konkretno, ampak končno sem prebil mejnik 100$. Nadaljujem z igrami na NL4. Tako bo še vsaj do konca leta, do takrat pa moram narediti plan za naslednje leto. Kje bom igral in kakšne limite je še vprašanje. Najraje se bi osredotočil na eno poker sobo in skušal pobrati čimveč bousov, točk, nagrad promocij, itd.
Kakorkoli že trenutni profit na PartyPokru (iz 25$ na 105$) znaša 80$.

Medtem mi je prenehala delovati poskusna različica PokerTrackerja, zato grafov ne morem več pokazati

Ni komentarjev: