sobota, 22. december 2012

William Hill Poker Projekt, 22.12.2012

William Hill Poker, 22.12.2012
BankRoll: 7,50$

Kot smo minuli teden ugotavljali na forumu slovenskega PokerNewsa so t.i. "Double Up" sit and go turnirji zelo težki, če želimo delati profit. Do nagrad moramo priti v 60% iger kar vsekakor ni enostavno! Tega sem se še kako dobro zavedal minuli teden (glej zgornjo preglednico). Prva moja napaka je bila neupoštevanje bankrolla, saj sem naložil za samo 16 vstopnin, kar je ogromno premalo. Treba je pa povedat, da so bili tako vzponi kot padci. Če bi ostalo pri trenutnem vrstnem redu (19. mesto) bi pobral 120$ kar je 100$ več kot sem vložil in bi bil lahko s tem neizmerno zadovoljen. Problem pa je v tem, da promocija traja do 10. januarja in ob neigranju me lahko do takrat prehiti še malo morje igralcev.
Gremo naprej, dokler je še denarja kej!

Ni komentarjev: