sobota, 13. oktober 2012

PartyPoker projekt - 6. teden




PartyPoker, 14.10.2012
Bankroll: 60,02$

Teden se je začel zelo dobro. Že v ponedeljek sem v večernem delu prvič presegel bankroll 40$. Igral sem dokler sem delal profit, ko je koncentracija popuščala in sem opazil, da tudi denar beži od mene sem raje zaprl.

V torek sem nadaljeval z uspešno igro. Spet je bil ključnega pomena večerni del, ko so mi bile karte več kot naklonjene in diler prijazen. Spuščal sem se tudi v coin flipe, ki so začuda skoraj vsi zdržali. Po kakšni uri igranja sem prvič presegel mejnik 50$ in tako dosegel prvi, vmesni cilj.

Sredi tedna sem začel postopoma odpirati mize NL4. Sreda se je zaključila zelo uspešno saj sem za 3cente zgrešil bankroll mejnik 60$. Po treh urah igranja je koncentracija začela padati zato sem vse preložil na naslednji dan.

Četrtek. Katastrofa od dneva! Po prvi uri sem mislil, da bom zaružil vse kar sem prejšni dan nagrebel. Začelo se je z nesrečno situacijo na NL4, ko sem držal AA na small blind-u. Dva igralca sta šla all in preflop, pot je bil ogromen, jaz pa še s skoraj celim (začetnim) stackom. Če bi dobil ta pot, bi še kako nabildal bankroll. Z veseljem kličem! In kaj se zgodi?
http://www.pokerhandreplays.com/view.php/id/4628821

12$ pot me bi odstrelil krepko čez 60$, s tem si bi že upal odpret vsaj tri mize NL4. Po tem udarcu nekaj časa ni in ni šlo. Seveda zgubiš nekaj zaupanja, samokontrole ampak ni bilo časa, da bi naredil pavzo, saj sem vendar komaj začel. Igral sem naprej, včasih je kej naneslo, drugič spet ne.
Spet je prišla situacija o kateri sem že razglabljal v mojih prejšnjih zapisih. Kdaj foldat QQ in kdaj ne. Tokrat sem bil na poziciji under the gun. Višam za 4BB, foldajo vsi do BB:
http://www.pokerhandreplays.com/view.php/id/4628828

Tokrat sem si mislil, da ne more imet prav vedno kaj višjega, pa še z BB, katerega mu je verjetno škoda prepustit...
Ko sem si spet malo opomogel pa je sledil še zadnji udarec večera. Takrat sem se tudi prepričal, da je treba zapret vse skupaj, ker sem že začel delat neumnosti, kot je ta: http://www.pokerhandreplays.com/view.php/id/4628888

Spet pa ni bilo vse tako črno. Na NL4 mizi sem več kot podvojil vložek, nekaj sem priigral tudi na ostalih NL2 mizah in zaključil na nekaj več kot 56$.

Tudi petek se ni začel obetavno, a sem na koncu le pridobil še 2,5$ bonusa od iztekajoče se promocije in session zaključil na 60$. lahko bi bilo boljše, a AK še vedno niso in niso hoteli zdržat:
http://www.pokerhandreplays.com/view.php/id/4631247


Da bi le šlo tako naprej, čeprav se bom moral sedaj bolj posvečat igranju na PokerStars, kjer bi si rad čimprej zagotovil še preostalih 267 VPP točk, da poberem 10$

Sobota. Igral sem samo na PokerStars, kakšno uro in pol. Tri mize NL5 in ena ZOOM NL2. Sprva je kazalo zelo obetavno, pridelal sem nekaj plusa. Po eni uri pa se je začela prava katastrofa, tako da sem izgubil vse priigrano, plus pridelal nekaj minusa. Ko so mi še full house uničli pa sem sklenil, da je za ta teden dovolj.

Med tem časom sem predelal skripto EV+ in knjigo Igrajmo Poker, Lee Nelson. Od vsake sem nekaj odnesel, izvedel kaj novega in naučeno poskusil implementirat v igro. Po prebranem sem določene navade spremenil in vesel sem da je tako, saj se prvi rezultati že kažejo.

Ni komentarjev: