nedelja, 7. oktober 2012

PartyPoker projekt - 5. teden

PartyPoker, 07.10.2012
Bankroll: 36,40$

Ta teden sem začel z igranjem komaj v torek, ko sem komaj v poznem, večernem delu začel delati profit. Največ dobrih kart sem videl konec tedna, ko sem se zasidral nad 35$. Tudi v zadnjem obdobju sem se znašel v velikih dilemah, kako čimmanj boleče odigrati QQ in JJ, v primerih ko te nasprotnik nenormalno viša, ko na mizi pade višja karta od Q. Seveda, takoj se pomisli na najbolj črn scenarij, češ "zdaj je pa dobil svojega asa, ali kralja".
V podobnem primeru, ko je bil pot res že velik in je nasprotnik stavil ogromno žetonov sem po kar dolgem razmisleku odstopil. Seveda pa mi zadeva ni in ni dala miru. Dan kasneje, podoben primer, le da nasprotnik tokrat ni imel veliko žetonov, zato sem klical. In medtem, ko je na mizi že ležal as, je na showdownu tudi nasprotnik pokazal svojega (imel je AKs v srcih). Zato sem za enkrat mnenja, da na tako nizkih limitih v takih situacijah odstopim.



PokerStars, 07.10.2012
Bankroll: 100,20$

Tudi na PokerStars sem začel malo bolj intenzivno igrat. Sedaj odpiram samo še mize z limiti NL5. Teden se je zaključil uspešno, saj sem končal z bankrollom 100$. Tri mestne številke že kar nekaj časa nisem videl, tako da sem lahko za enkrat zadovoljen. Lepo bi bilo, če bi se tako nadaljevalo, oz. da vsaj ne bi padel pod mejo 100$.
Je pa res zelo frustrirajoče, ko se razveselimo, takih, majhnih vmesnih ciljev, že naslednji dan pa samo še padamo in zapravimo težko prigaran denar. Včasih se ure in ure igranja zapravi v nekaj minutah, zanimivo, da se obratno nezgodi skoraj nikoli. Zakaj?
Žal mi PokerTracker na PokerStars ne deluje, tako da ne morem prikazati grafa in podrobnejšo analizo igre ter profita.

Ni komentarjev: