ponedeljek, 26. oktober 2009

Bitka z železjem 2

Teden je naokrog in čas je za analizo rezultatov glede obljub zastavljenih v blogu Bodybuilding - štiri leta kasneje.
Čas je tudi za navedbo določenih podatkov. Prejšnji teden sem startal s težo 94kg na tešče. V tem tednu sem bil tri dni službeno odsoten, prehrana je bila spet porazna in neredna (razen prvega dneva, ko sem imel še nekaj zaloge s sabo). Danes je tehtnica pokazala 92kg na tešče. Kljub neugodnim pogojem in popolni odsotnosti s treningov mi je uspelo izgubiti 2kg. Predvsem vode.
Komaj danes mi je uspelo narediti prvi trening. Na vrsti so bile noge in zgorni del hrbta. Pri izvedbi počepov s prostimi utežmi se je po dolgem času spet pojavila rezka bolečina v desnem stegnu. Zelo moteča in zoprna zadeva. V glavi sem si na podlagi izkušenj iz prejšnjih let provizorično sestavil jedilnike. Seveda se jih bo med tednom bolj težko držat, ampak naredil bom kar lahko.

Jedilnik:

1) 4x Sunny Bisk ploščice, 80g sirotkinih beljakovin v prahu
2) 7-8 celih jajc, polnozrnati ali rženi kruh
3) 300g piščančjih ali puranjih prsi, basamti riž ali polnozrnati kruh, solata
4) Proteinski napitek
5) Tuna v naravnem soku (ali odlitem olivnem olju), 200g puste skute

Tukaj je problem predvsem ta, da je premalo obrokov na dan. Trenutno ta problem ni mogoče rešiti.

Dodatki, ki jih trenutno uporabljam:
- čisti vitamin C v prahu (razdeljen čez cel dan)
- multivitaminska tableta po zajtrku
- pred treningom: 5g kreatina
- po treningu: 5g kreatina, 80g sirotkinih beljakovin, 40g maltodekstrina


Trening:
glede treninga še vedno uporabljam skrajšan program, ki ga uporabljam predvsem med tednom.

A.: Prsa
B.: Roke, rame
C.: Noge, zgorni del hrbta

Vaje:

Trening A
- Bench press - ravna klop
- Bench press - naklon 45stopinj
- metuljček

Trening B
- Biceps curl
- Hammer
- Military press
- Lateral rise
- triceps potisk za glavo (proste uteži)
- Shrugs (skomig s prosto utežjo)

Trening C
- počepi
- calf rise
- T-bar (za hrbet)
- dvig na drogu

V zadnjih treh treningih sem opazil dvig moči pri skoraj vseh vajah, predvsem pri horizontalnem potisku s klopi, počepih in vajah za hrbet.

Glede zdravstvenega stanja pa tako. V torek sem po naročilu zdravnice obiskal izolsko neurologijo,kjer so mi naredili prvi check up. V nevrološko ambulanto sem bil napoten na podlagi neprestanih galvobolov.

Ugotovitve:
- 6 mesecev pogostih glavobolov
- aspirini in podobno sranje ne delujejo več
- pacient se je zredil za cca 10kg v zadnih dveh letih
- zenici simetrični,bulbomotorika normalna, nistagmusa ni
- tonus zg. okončin normalen, refleksi simetrično odzivni.
- koordinacija OK
- možnost kroničnega sinuzitisa
- napotnica za CT glave in obnosnih votlin
- recept za razpršilo Nasonex

Počutje:
Še vedno ni rožnato. Odkar uporabljam razpršilo za nos, ki je med drugim kortikosteroid, opažam rahlo izboljšanje glede sinusov. Mogoče samo psiha in dokler se ne navadim na to zdravilo.
Utrujenost in občutek žarečega obraza še vedno prisoten. Prav tako glavoboli. Zadnje tedne se pojavljajo težave s spanjem, ki je nekvalitetno. Ponoči se večkrat zbujam.

Kako naprej?
tako kot do sedaj. Ne odnehati ne glede na vse prepreke. Narediti trening čim je možno, jesti čim je možno, čim bolj kvalitetno, čimveč.
Kolikor poznam moje telo, tudi v fazi istočasnega izgubljanja maščobnega tkiva in pridobivanja mišične mase ne bi smel pretiravati z ogljikovimi hidrati. Zato jih držim nekje na 55%-60%.
Opažam tudi povečan občutek zakrnelosti, zato bo treba v bodoče uvesti tudi razgibalne vaje in povečati elastičnost. 

Zanimivo je prebirati moj dnevnik treningov in prehrane iz leta 2004 - TUKAJ 


KEEP PUMPING!

Ni komentarjev: