sobota, 8. junij 2013

Mednarodno 406 Coupe srečanje, Torino (Italija) 2013

Prvo mednarodno 406 Coupe srečanje, Torino (Italija) 31.05. - 02.06.2013

Četrtek, 30.05.2013 Koper – Monza - Milano

Na pot v Italijo smo se podali v deževnem in nič kaj obetajočem jutru. Z drugo slovensko ekipo (Betty in Alešem s coupejem Ultima Edizione) smo se dobili na italijanskem bencinskem servisu Duino in se skupaj odpeljali naprej. Dež nas je spremljal skoraj vso pot, kot naročeno, je ponehal prav pred našim postankom v Monzi. Kljub temu, da so na nebu ves čas grozili temni oblaki, smo si lahko v miru ogledali avtodrom in avtomobile, ki so jih dan pred dirko pripravljali v boksih. Po ogledu sva se z drugim parom razšla, saj je naša ekipa prenočila v Milanu, medtem, ko se je druga odpeljala v hotel v Poirino.

Petek, 31.05.2013 – Milano – Torino: prvi dan srečanja

Zbudila sva se v zgodnjih jutranjih urah in se želela kar najhitreje odpraviti iz centra Milana. Ker je bil delovni dan in zadnji dan v tednu sva pričakovala standardno gnečo v samem centru in na obvoznici. K sreči sva dokaj hitro prišla na obvoznico in nato avtocesto za Torino. Po deževnem četrtku je bil petek popolno nasprotje. Že od jutra je sonce sijalo na vso moč in obetalo se je enkratno srečanje. Po skoraj dveh urah sva končno prispela pred Hotel Brindor v Poirinu v predmestju Torina, kjer so nas organizatorji, tako kot vedno, odlično sprejeli. Po uradni registraciji je vsaka ekipa dobila zajetno kuverto, ki je vsebovala vse od »roadbook-a«, zemljevida Torina, vodiča po zanimivostih, nalepko s številko, ki je krasila vsak udeležen avtomobil. Dobili smo tudi posebne obeske z identifikacijskim kartončkom, s katerimi smo imeli dostop do za nas rezervirana območja, oglede, obrokov, itd.

Nato se je začelo pozdravljanje starih prijateljev, katere poznamo s prejšnjih srečanj ter spoznavanje novih ljubiteljev 406 coupe-ja z vse Evrope. Prav prijetno presenečenje, od kod vse so se ljudje pripeljali, samo da bi lahko bili prisotni na tako enkratnem in verjetno tudi neponovljivem dogodku!

Hotel, pred kratkim obnovljen, je bil odličen, sobe enkratne in velike. Takoj se je videlo, da je bil standard postavljen zelo visoko.

Ob 14.00 smo se v karavani odpeljali do kraja Cambiano na ogled muzeja Pininfarina. Parkirali smo se tik pod tovarno, kjer smo coupeje najprej poslikali. Pogled na tolikšno število coupejev je ganil tudi hči pred kratkim preminulega Sergia Pininfarine. Po programu smo nadaljevali v kongresni dvorani, kjer smo imeli prvo konferenco z gosti kot so dr. Giuseppe Castaldi (odgovorni za projekt 406 Coupe), Lorenzo Ramaciotti (šef dizajna Pininfarina), Lorenza Pininfarina (hči Sergia Pininfarine), Fabrizio Taiana (predsednik italijanskega kluba starodobnikov znamke Peugeot). V konferenčni sali sta bila na ogled tudi Peugeot 406 Coupe settant' anni in prototip Pininfarina Nautilus.

Po konferenci smo se odpravili na ogled izjemnega muzeja Pininfarina, kjer smo si dodobra napasli oči. Avtomobilov se kar nismo mogli nagledati, čas pa je neusmiljeno tekel naprej in treba je bilo slediti programu. Pred odhodom smo na travniku pred tovarno naredili še skupinsko sliko z vsemi prisotnimi gosti.

Sledila je vrnitev v hotel in čas za pripravo na večerjo. Ob 20.00 so nas z dvema najetima avtobusoma odpeljali v restavracijo »Ca'Mia« pri Torinu, kjer smo se ob neštetih hodih dodobra nasitili. V odlični družbi, hrani in pijači je čas hitro minil in kmalu je bila ura čez polnoč, ko smo se vrnili v hotel.

Sobota, 01.02.2013: Torino – drugi dan srečanja

V jutranjih urah je bila najprej na sporedu registracija novih udeležencev srečanja, zato smo imeli tisti, ki smo prišli že v petek nekoliko več časa, da smo se naspali in zajtrkovali. Ob 9.00 smo se v karavani odpeljali v center Torina na ogled državnega muzeja avtomobilizma. Izjemna zbirka avtomobilov vseh časovnih obdobij, med katerimi so bili tudi osebni avtomobili družine Agnelli je impresionirala vse po vrsti. Ogledali smo si lahko tako avtomobile za vsakdanjo rabo kot dirkalnike iz sveta relija in Formule 1. Pravo svetišče za vse ljubitelje avtomobilizma!

Po ogledu je sledilo kosilo. Odpeljali smo se na za nas rezervirano parkirišče v območju »parco del Valentino«. V gostišču »La Stadera« so nas ponovno pogostili kot kralje.

Ko so bili naši želodčki ponovno napolnjeni je sledil sprehod po parku »del Valentino« in nato še vožnja z najetim tramvajem po strogem centru Torina in starem mestnem jedru. Tako smo si lahko udobno, v miru in najkrajšem možnem času ogledali vse znamenitosti.

V poznih popoldanskih urah smo se vrnili v hotel in se pripravili na svečano večerjo, ki so jo pripravili v samem hotelu. Med samo večerjo so potekala tudi podeljevanja priznanj za ekipo, ki je pripotovala z najbolj oddaljenega kraja, za udeleženca z najstarejšim coupejem ter nagrajevanje posebnih gostov. Brez vsakega dvoma je bila finska ekipa tista, ki je prevozila najdaljšo pot (2600km v eno smer!). To pa še ni vse. Njihov coupe je bil nedvomno tudi najmočnejši na srečanju. Premore namreč 550 konjskih moči, od 0 – 100km/h potegne v 3,55s in doseže hitrost 340 km/h. IMPRESIVNO!

Kot je v italijanskem klubu v navadi se je tudi tokrat večerja zaključila s tradicionalno klubsko torto!

Tudi ta večer se je zavlekel do poznega, naslednji dan pa nas je čakalo še sklepno dejanje tega enkratnega dogodka.

Nedelja, 02.06.2013: Torino – tretji dan srečanja

Po zajtrku smo se s coupeji odpeljali do bazilike Superga, ki se nahaja na bližjem griču in s katere je prelep razgled na mesto Torino in okoliške alpe. Parkirali smo se tik pred baziliko in ponovno se je ponudila izjemna priložnost za slikanje. Sledil je voden ogled bazilike, kraljevih grobnic, kdor je želel, se je lahko povzpel na vrh bazilike od koder se je razprostiral izjemen razgled.

Italijanski kolegi si ne bi dovolili, da bi nas domov poslali lačne, zato so nas pred zaključkom ponovno pogostili, tokrat kar v prostorih bazilike v katere smo imeli vstop samo udeleženci srečanja.

Pred baziliko smo se poslovili od večine udeležencev, le peščica nas je še ostala v hotelu to noč.

Kot sem že zapisal, je bilo to enkratno ali bolje neponovljivo srečanje. Ne samo zaradi velike udeležbe in števila prisotnih coupejev, ampak tudi zaradi samega programa, gostov, ki so začinili ta izjemen dogodek ter vseh stvari, ki smo jih videli in slišali glede našega ljubega vozila. Organizacija je bila izjemna. Ničesar niso prepustili naključju, pomislili so prav na vsako malenkost in izpilili vse detajle. Na tem mestu bi se rad zahvalil vsem, ki so kakorkoli sodelovali pri realizaciji tega fenomenalnega srečanja.