nedelja, 10. april 2011

MAXX Fit izziv tudi uradno sprejet











Od včeraj sem tudi sam vključen v izziv, ki ga pripravlja Maxximum d.o.o. Vsak kandidat si zastavi cilj, ki ga želi doseči, ažurno piše dnevnik treningov, prehrane in sproti ocenjuje napredek. Med kandidati smo taki, ki bi radi zmanjšali odstotek maščobe, pridobili mišično maso ali samo malo boljše oblikovali naše telo. Vsak od nas mora objaviti telesne mere ter sliko z začetka izziva, 15.06. pa sliko ter rezultate po končanem izzivu.

Moj dnevnik lahko spremlajte na sledeči povezavi: Moj Maxx dnevnik
Na tem naslovu mi lahko postavljate vprašanja na katera bom z veseljem odgovarjal. Pa tudi kakršnikoli komentarji so zaželjeni.

Čakajo me trije meseci trdega dela, pod budnim očesom javnosti in profesionalnih trenerjev ter tekmovalcev iz sveta bodybuildinga in fitnesa ;-)

Ni komentarjev: