sobota, 31. maj 2014

Poker piknik 2014

Poker piknik, Taverna Koper - 28.05.2014

V sredo, 28. maja se je v koprsko Taverno vrnil poker piknik, ki je k nam ponovno privabil kvartopirce z vseh koncev Slovenije. Več kot 200 prijavljenih igralcev se je borilo za bogate nagrade glavnega sponzorja, spletne poker igralnice Winamax. Zmagovalec turnirja si je priigral kar 950€ vreden paket za potovanje v irski Dublin in nastop na turnirju Poker Open Dublin.



Koprski freeroll turnir se je začel že ob 13.30. Ker sem delal, sem žal zamudil več kot dve uri in pol. Pozno registracijo sem ujel za las. Ko sem se z okrnjenim stackom vsedel za mizo, se je zabava končno začela tudi zame. Veselje je žal trajalo samo nekaj iger, saj sem že v peti v roke dobil dva asa ter po nekaj limperjih in reiserju zarinil all in. Klical je samo eden, kar je bilo dovolj, da je z dvema paroma povozil moje rakete. Na srečo sem imel več žetonov in ostal v igri. Sledila je logična push/fold strategija in po nekaj uspešnih igrah sem si opomogel.
Ko sem prišel do zadostnega števila žetonov, sem ponovno začel igrati bolj zaprti in previdno. To so seveda opazili tudi nasprotniki, zato so tudi v primeru velikega pota na moje višanje ali zarivanje, odstopili.

Čas je mineval, slepe stave so se višale, igralcev pa je bilo vedno manj. Ko je počil mehurček in smo bili vsi preživeli igralci v nagradah, so se izločanja vrstila kot po tekočem traku. Takrat je bil moj naslednji cilj finalna miza (za katero sede zadnjih 9 igralcev), ki bi bila moja prva nasploh, kar se tiče igre v živo. Ko mi je uspelo doseči tudi ta cilj, so organizatorji naznanili, da vseh devet finalistov po koncu turnirja čaka prevoz z limuzino do Bellavite, kjer bo podelitev nagrad. Sam pri sebi sem že takrat vedel, da tega ne bom doživel, saj sem se naslednji dan moral zbuditi ob 3.00 zjutraj in vse je kazalo, da se bo igra še zavlekla. Vsi finalisti smo bili postreženi s pijačo po želji ter dobili Winamax kapice. Sledila je skupinska slika ob finalni mizi.

Na finalni mizi sem imel glede na nasprotnike bolj malo žetonov, zato je bilo jasno, da bo ob naslednjih ugodnih kartah potrebno direktno na sredino prav z vsemi. Par posrečenih flipov in že sem bil v povprečju. Ko so igralci še naprej izpadali sem začutil, da bi lahko prišel še dlje. Bile so situacije, ko sem s težavo odvrgel tudi zelo dobre karte in si potem belil glavo zakaj sem tako odigral. A tudi te zadeve so bile hitro pozabljene.V nadaljevanju sem tudi sam eliminiral igralca ali dva in se tako prebil do, na začetku navidez nedosegljivega, heads up-a.

Imel sem konkretno manj žetonov od nasprotnika, zato sem ponovno ubral taktiko »push/fold«. V igri je bila zelo lepa in bogata nagrada, tako da mi vsekakor ni bilo vseeno. Žal se zadeva ni izšla in končal sem na drugem mestu z nagrado 200€, kar je vsekakor odlično. Malo grenkobe pusti edino misel, da sem prišel skoraj do konca in da mi je manjkalo res malo za (zame) zgodovinski uspeh. V vsakem primeru sem lahko zelo zadovoljen z rezultatom, zmagovalcu pa še enkrat čestitam in želim veliko užitkov ter sreče v Dublinu!












Opomba: nekatere slike sem prenesel s strani organizatorja http://www.houseofpokerclub.si/


Ni komentarjev: