petek, 18. maj 2012

PokerNews Piknik 2012

Danes se je v koprski Taverni odvil drugi PokerNews Piknik, na katerem sem nastopil tudi sam. Zame je bil to prvi večmizni turnir v živo. Poker sem začel preko spleta igrati kakšno leto nazaj, v živo pa sem ga do danes igral 2x, med kolegi. Prav zato, je bila uvrstitev na 22. mesto med 300 udeleženci zame velik uspeh. Prireditev je bila več kot uspešno izpeljana in upam, da se bo dogodek v Kopru odvijal tradicionalno. Sledi še nekaj slik s prireditve in video kratek video posnetek spermljevalnega programa. Žal več slik med polnih miz nisem uspel narediti, saj sem bil tudi sam zaposlen z igro.V veliko veselje mi je bilo prejeti vrečko s praktičnimi nagradami, ki me bodo spominjali na ta lep dogodek.








































Ni komentarjev: