nedelja, 15. april 2012

Nočni tek Koper 2012

Koper, 14.04.2012


















Za mano je ena zelo lepa izkušnja, saj je bilo to zame prvo sodelovanje na bilokakšnem uradnem tekmovanju / dogodku. Kot najstnik sem tek sovražil iz dna duše (čeprav sem cele dneve igral nogomet), niti v hecu ne bi pomislil, da se bom kdaj udeležil prav tekmovanja v teku. In to se je zgodilo včeraj, bolj po naključju kot kaj drugega. Če ne bi sodeloval v MaxxFit izzivu 2 se ga skoraj zagotovo ne bi udeležil. Hotel sem z nečim popestrit moj dnevnik in ta prireditev je bila kot nastavljena.

Tekel sem na 5km, moj čas je bil 26:33 (pričakoval sem slabše, okoli 30min, glede na stanje zadnjih dni). Ampak to niti ni tako pomembno, pomembna je sama izkušnja, druženje in ljudje, ki sem jih v zadnjih urah spoznal.














Ni komentarjev: