nedelja, 20. april 2008

Kam za 50 centov?

Današnji 30 kilometrski "izlet" me je stal prav toliko. S kolesom sem se odpravil malo naokoli. Vožnja ob morju je bila enkratna. Sončno in dokaj toplo vreme je na sprehajališča in kolesarske poti privabil veliko gmoto ljudi. Sprehajalci z ali brez otroških vozičkov, kolesarji, rolerji, tekači, vseh nas je bilo polno. Sam sem se odločil, da grem en giro do Izole, ki je vsa prekopana.

Aja, zakaj 50 centov za ta izlet? Toliko me bi stala plastenka vode, če bi jo kupil v trgovini. Ker sem jo vzel od doma, bom prišparano vložil v pokojnino

:sarkazem off: - skoraj neverjetno je kako se je vreme izboljšalo prav za vikend. Ponavadi je prav obratno. Za konec, še nekaj slik.

 (___album_0_a___)
Novo krožišče pred vhodom v luko Koper in most "Bonifika" (548m) preko katere gre tudi kolesarska steza

 (___album_0_a___)
Sermin - zaradi rezervoarjev popolnoma uničen grič

 (___album_0_a___)
Most Bonifika

 (___album_0_a___)
Mini moto na stezi pri železniški postaji v Kopru

 (___album_0_a___)
kot da bi bila v zadnjem času suša

 (___album_0_a___)
Koper

 (___album_0_a___)

 (___album_0_a___)
Maserati Quattroporte na pomolu v Izoli

 (___album_0_a___)
Porsche Carrera 4S v Izoli

 (___album_0_a___)
Katamaran v izolski marini

 (___album_0_a___)
Marina Izola

 (___album_0_a___)
črn Peugeot 406 Coupé na parkirišču za koprsko tržnico

 (___album_0_a___)
Gocart na stezi v Kopru

 (___album_0_a___)

 (___album_0_a___)

Ni komentarjev: